„Bárhol, bármikor űzhető, nemtől, kortól, edzettségi állapottól függően mindenki megtalálhatja benne maga számára a kihívást, akár egyedül, akár csapatban vág neki az edzésnek – kis túlzással szinte bárhol. Az biztos, hogy a futást néhány éve körbelengi némi hype is, egyre több futó közösség is megjelent, amelyekhez bárki csatlakozhat.

Nem véletlen viszont, hogy ennyire kedvelt mozgásforma, hiszen amellett, hogy az egyik legkönnyebben kivitelezhető sport, amely nincs sem helyhez, sem időhöz kötve – helyesen végrehajtva – számos, a szervezetre gyakorolt pozitív hatása figyelhető meg. Nézzük, hogyan hat a futás mentális- és fizikai egészségedre!”

A teljes cikk az alábbi linken olvasható:

https://igenyesferfi.hu/egeszseg-2/7-pozitiv-hatas-amit-futasnak-koszonhetsz.php?fbclid=IwAR1Gllz9PsCHMLoYWfPhYo5du7FtEAUdXTS2m1HLlNYIMmBTCCxHWmmw5zA

„Kezdőként nehéz meghatározni azt a pontot, amikor már elkezdheted fejleszteni a sebességedet.

Susan Paul, a runnersworld.com szakértője szerint az elsődleges szempont az, hogy tudd, a fokozatosság elve a kulcs a sebesség növelésénél is. Ha így teszel, sokkal eredményesebb lehetsz és a tested is képes erősödni. Az izmoknak, ízületeknek is szükségük van a fejlődésre, ahogy a szívednek és a tüdődnek is.

Ha viszont nem fokozatosan fejleszted magadat, lesérülhetsz, beteg lehetsz, sőt ki is éghetsz.”

A teljes cikk az alábbi linken olvasható:

https://www.runnersworld.hu/91455-gyorsito-edzes-elkezdese?utm_medium=Social&utm_source=Facebook&fbclid=IwAR3giuTe4sdTOLKvGOhZpy3dZ4ayc8dAAjmOv2Q1o6Z_2C_4oLv-nnI3UPo#Echobox=1568881607

1. oldal / 2

Támogatók

Kapcsolatfelvétel

Térkép

Facebook

Készítette: Mobilbarat.hu - Mobilbarát weboldal és webáruház