Diéta esetén is megfelelő reggeli vagy uzsonna lehet ez a magas fehérje és alacsony szénhidrát tartalmú szendvics. Az útifűmaghéj biztosítja a nyújtottabb felszívódást. Sonkával, light majonézzel még élvezhetőbb.


RECEPT: 3 tojás sárgája, pici só, 1 tk útifűmaghéj, 1/2 tk sütőpor, 150 gr zsírszegény túró. Összedolgozzuk, hozzáadjuk a felvert fehérjét. Sütőpapírral bélelt tepsibe 6 halmot teszünk. 180 fokon 15 perc alatt készre sütjük.

Rostban dús, kedvezőbb felszívódású szénhidrát. Hatékonyabban szolgáltat energiát. Cukorbetegség esetén is alkalmazható. Van gluténmentes változata is.


RECEPT: 100 gr gluténmentes zabpehely liszt, 30 gr rizsliszt, 1tk sütőpor, 2ek xilit, 30 gr kakaópor, egy csipet só (átszitálva)
3 tojás sárgáját, 1doboz nat. joghurtot, 5dkg. olv.vajat, 0,5dl főzött kávét kikeverünk, 1tk rum aroma, 1tk.vanília aroma, 1/2 narancs héja. Hozzá a száraz hozzávalók, a felvert fehérjét sütőpapírral bélelt tepsibe tesszük, 15 percet elősütjük. Erre 2 tubus (200 gr) tejszínes sajtkrém, 1 egész tojás, 1 tk rum aroma, kevés főzött kávé, 1ek xilit. Kikeverjük, ráöntjük a félig sült tésztára és 180 fokon 30 percet sütjük.

Az egészséges táplálkozás fontos része a hasznos rost. A bulgur 5x több rostot tartalmaz, mint a rizs.


RECEPT: 250 gr csirkemellet pirítunk, fűszerezzük ízlés szerint (só, bors, oregánó) 2 dl pizzaszósszal felöntjük, abba 250 gr vegyes zöldség.
Összepároljuk, hozzáadunk 2dl bulgurt vagy kölest, felöntjük 4 dl vízzel, utána sózzuk, készre pároljuk. Feta sajttal tálaljuk.

2. oldal / 2

Támogatók

Facebook

Térkép

Készítette: Mobilbarat.hu - Mobilbarát weboldal és webáruház